Calvin Klein CK2 ревю и цена

ck2-calvin-kleinВсички сме чували за CK One на Calvin Klein, нали? Той беше представен през далечната ’94г. и съм сигурна, че далеч не съм единствената жена, която след като го е помирисала си е помислила, че мирише на мъжки одеколон. (Нека мъжете споделят в коментарите как им се е сторил на тях). Още тогава безгласно благодарих на Калвин Клайн, задето ме научи, че мога да нося не само унисекс, но дори и неща, които докарват на мъжки аромати.

CK One бурно завладя пазара сред младежта, и не че искам да омаловажа постижението, но това беше много по-лесно тогава – през 1994г., със 100-тина нови аромата на година, липса на интернет и използване на традиционните медии за реклама. През 1996г. последва CK Be, а после и много други. Прескачаме до 2007 г., когато имаше около 800 нови аромата годишно, потреблението на социалните мрежи се увеличаваше, и получихме CKIN2U Duo (НЕ унисекс) , който определено се провали с рекламата и спрямо предпочитанията на младежите. Вместо това, усилията на марката да взаимодейства с техния целеви пазар чрез социалните медии, предизвика оправдани подигравки и отрицателни мнения в пресата.

Така през 2016 г. марката се завърна към унисекса с СК2, с цел „разширяване на цялостната стратегия на марката [Калвин Клайн], за постигане на по-млада потребителска база чрез модерно, автентично разказване на истории „. Дори и този парфюм не предизвика нищо подобно на фурор, всъщност не беше кой знае колко отразен нито в интернет, нито в по-купуваните списания. Предложеният хаштаг в социалните медии – #the2ofUs не привлече споменавания. През 2016 представените нови аромати ще надминат 1400, и при положение че дори по-възрастните хора получават информацията през прекалено разнообрани източници, вече не е толкова лесно да бъдеш забелязан. И все пак, остава още месец до официалното представяне на парфюма – може нещата тогава да се засилят.

Идеята на парфюма, според производителя, е да се балансират две противоположни сили – ударът на пикантната, електрикова свежест и топлината на магнетичните дървесни нотки. По мое мнение това описание е твърде оптимистично, спрямо това, което ще постигне CK2 на пазара и в сърцата на хората. Има страхотно погъделичкване от цитрусови плодове и уасаби в началото (нотките включват уасаби, мандарина, виолетови листа, мокър калдъръм, перуника, роза, ветивер, тамян и сандалово дърво), но след това избледнее, СК2 се превръща в много тих аромат. Ако се постараете ще доловите нотките – особено виолетовото листо и „мокрия калдаръм“, но вече с много неясни очертания. Ако притиснете носа си до китката ще доловите и много леко ухание на роза и флорални мотиви – но е прекалено потиснато, за да го причислим към нещо женствено. Парфюмът е някак въздушен, воднист, някак изящен, но е твърде слаб и на тези равнища.

Присъдата: Очакванията ми не бяха високи, затова CK2 не ме изненада неприятно, напротив. Идеален е за носене и дори е приятен, поне докато се усеща. CK One беше доста силен парфюм – можеше да се долови докато човек се разхожда по улицата. CK2 от своя страна е идеален за офиса, където не би подразнил никой. Всъщност мисля, че дори ако всички млади хора по улицата го носеха, отново нямаше да го усетя. Но това за някои може и да е предимство. Дори се замислих, че от него би излязъл идеален аромат за SPA салони – непридирчив е и отпускащ; изчистен, но не прекалено; приятен, но без да предизвиква внимание; Не зная как ще върви на пазара за в бъдеще, но според мен спа салоните биха могли да вдигнат нивото на ароматите си с CK2.

Цената на CK2 е около 100лв. за 100мл. – както за парфюмна, така и за тоалетна вода. Оставяме вие да прецените дали си заслужава.

А какво е вашето мнение за CK2 на Calvin Klein? Споделете в коментарите и социалните мрежи.

Calvin Klein CK2 ревю и цена
3 votes, 4.00 avg. rating (84% score)

Add Comment

Required fields are marked *. Your email address will not be published.