Леки, нежни, изпълнени с флорални нотки, ухаещи на пролет или тежки и трайни, наситени с дървесни нотки, които са важен аксесоар на изкусителната и независима жена?
Всички знаем, че физическото привличане се основава на миризмата, а колко несигурен се чувства човек, ако е забравил да пръсне от любимия си оригинален парфюм!
Рецептата на аромата трябва да бъде точно преценена според характера на човека, за когото избираме марков парфюм – в случая дамски! Има различни класификации на парфюми – освен ароматите, които са на мода според годината на производство. Те са различни, според годишният сезон – зимните аромати са по-тежки и трайни, имайки предвид ниските температури, а летните и пролетните са леки и ненатрапчиви. Има различни предложения и според темперамента и зодиакалния знак на притежателката на парфюма. И отделно пък трябва да се съобразим с начина, по който тя се възприема. Не бихме могли да купим тежък и сладникав парфюм, ако тя не носи такива и не харесва, нали?
Жените са със специфичен вкус – ако някога един аромат или миризма ни се стори само неприятен, после ако усетим лек полъх от него, пак би ни се сторил лош.
Вижте нашите предложения, които са сред най-известните и предпочитани аромати през изминалата година.
В Daisy Dreams вдъхновението е ясно като бял ден за този плодово-цветен аромат. Нотките включват къпина, грейпфрут, жасмин, личи, смесица от бяло дърво, мускус и кокосова вода.
Chance (шанс) в превод означава късмет на френски език и този аромат е ясно доказан късмет за марката. Това е само един аромат на марката Chanel, който е поместен в кръгла бутилка (за да символизира колелто на Съдбата) и е бестселър за повече от едно десетилетие.
По същия начин, по който Invictus е бил бестселър на миналата година, въпреки че Пако Рабан няма много признание на марката в Щатите, Mugler също е сред високо класиралите се – доказвайки, че понякога съдържанието се компенсира с наперено име. Нотките са от жасмин, ванилия и кехлибар.
Този аромат, предназначен за подчертаване на младежкия дух на Коко Шанел, е насоченкъм по-младите фенове Chanel. Парфюмът е лансиран през 2001 г. и все още е твърдо класиран на върха. Рекламата на оригиналния парфюм е добре представена от Кийра Найтли.
5. Tom Ford – Neroli Portofino
Вероятно има тайна причина, заради която Tom Ford така бързо се разширява успеха на своите маркови парфюми. Редица от неговите аромати могат да бъдат намерени в най-добрите списъци в продажбите на големите търговскивериги на дребно. Но този, който се отличава с най-честа продажба е тази освежаваща унисекс цитрусова-флорална смес.
Този парфюм е подходящ за носене на бизнес срещи и в среда с делови отношения.
Ароматът на тази марка е във възход. Нотките са от ясно изразени цветя, придружени от пачули, фрезия, роза и орхидея.
Този аромат на плаж, нагорещения от слънцето пясък, морски бриз, жасминови цветчета, сочна мандарина, подходящ е дори когато сте в офиса. Носталгичен спомен от летните дни. Парфюмът е представен през 2009.
Ароматът на Корс представлява богат букет от пачули, кехлибар, мускус, сандалово дърво и бели цветя. Той е предназначен да бъде едновременно спортен и секси, което му позволява да е в ежедневна употреба и да се носи по градските улици.
9. Dolce & Gabbana – Light Blue
Описван като „Италия в бутилка“, парфюмът отбелязва включените цитруси, като лимон, зелена ябълка (Грени Смит) жасмин, роза, бамбук, кедрово дърво, кехлибар и мускус. Нежният зефирен аромат носи светлина, която го прави особено популярен в избора за топло време.
10. Victoria Secret – Bombshell
Докато някои хора вярват, че успехът на един аромат не може да бъде пряко свързан с добрия маркетинг, е много трудно да си представим, че повечето от успеха на Bombshell не е обвързан със супермоделите в рекламните си кампании. Плодово-цветият аромат включва нотки на маракуя, божур, ванилия и орхидея.